Search This Blog

9 Aug 2012

Tur til Daddyo!

Her de sidste par dage har jeg været oppe ved min Far. Og jeg synes det har været helt fantastisk! Vi har været ude og samle kantareller som vi skulle have til aftensmad, sammen med en god omgang kartofler og flanksteak! Mmmm, det var delicious! Udover de mange kantareller, var der også en smule blåbær! Da vi var ude og samle kantareller havde jeg mit kamera med, og jeg fik taget nogle helt udemærket billeder, synes jeg. Jeg prøvede at skabe en form for variation i billederne, så der er både billeder af blomster og mennesker (min far og min mor). Jeg håber i kan lide dem!

Jeg er også begyndt at bruge Instagram mere regelmæssigt (I hvertfald her de sidste par 2 dage). Hvis i har lyst til at følge mig, så hedder jeg Langstno :-)

Nu er det også snart tid til skole start igen. Jeg skal starte i 2.g på Onsdag, hvilket jeg på den ene side ser meget frem til, selvom det kunne være lækkert med at par sommerferie dage mere!
Heldigvis er ferien ikke helt slut endnu, og de næste par dage vil jeg bruge hjemme ved Maja!

Tak fordi du læste/så billeder.
Ha' det pænt!




 





 

 







No comments:

Post a Comment