Search This Blog

19 Aug 2012

Skate!

I dag har det været 30 grader, og klog som jeg er valgte jeg at tage ned og Skate, i stedet for at tage på Stranden. Heldigvis mødte jeg nogle af de andre Skater dudes, og vi havde en mega chill dag. Jeg fik også skudt et par billeder. Det er mit første forsøg på at tage billeder af skate, så alle billederne blev ikke lige gode, men nogle af dem var helt okay!
Alle billederne er taget under en lille hurtig S.K.A.T.E turnering som de lokale dudes havde. Jeg havde lidt problemer med skygger og sådan, og valgte ikke at bruge blitz (Nok ikke det smarteste i hele verden, men det husker jeg til en anden gang : ) )


Kristoffer Drejer

Daniel Dahl Pedersen

Daniel Dahl Pedersen

Jonas Jeppesen

Kristoffer Drejer

Marco Reje Apputhurai

No comments:

Post a Comment