Search This Blog

26 May 2015

NI Tattoo Convention

Efter at have været til NI (Northern Ireland) Tattoo Convention i Ulster Hall, Belfast, Nordirland, har jeg endnu engang fået lysten til at få flere tatoveringer. Til denne Tattoo Convention genopdagede jeg, efter at have set en masse smuk kunst, det utroligt smukke og fantastiske ved tatoveringer

Jeg har længe gået og jungleret med tanken om forskellige tattoos, som jeg kunne tænke mig. Indtil videre har jeg kun én tatovering, som er min mors initialer: E.A.L.P, men jeg har i flere år haft en bestemt idé om hvilke tatoveringer jeg kunne tænke mig. Hovedproblemet med mine idéer har dog været at jeg har været i tvivl om designet, samt jeg har ledt efter en tatovør, som skal kunne lave tatoveringer af en den rette støbning. Én af disse problemstillinger har jeg dog muligvis fundet en løsning til!

Allerede før at jeg var til NI Tattoo Convention faldt jeg over en tatovør ved navnet Alan Hindes. Hindes tatoverings stil er ultra realistisk sort/grå, og er lige præcis det jeg leder efter. På trods af hans fantastiske færdigheder, var min undersøgelse af hans beliggenhed minimal, og jeg havde, ærligt talt, ikke engang overvejer at opsøge ham, dette var selvfølgelig lige indtil jeg så at han ville møde op til NI Tattoo Convention.

Til conventionen var jeg dybt overrasket og facineret over hans evner til at tatovere, og dette har gjort mig sten sikker på at han vil kunne lave mine fremtidige tattooveringer. Det skal lige nævnes at han vandt Lørdagens bedste tattoovering, samt den bedste sort/hvid tatoovering, for dette mesterværk;

https://www.facebook.com/pages/Alan-Hindes-Tattooist/763103870474731?fref=ts
Så efter denne opleves til NI Tattoo Convention er jeg kommet et skridt tættere på at få lavet mine fremtide tatoveringer. Det "eneste" jeg mangler nu, er blot at finde de designs jeg ønsker, samt at få taget mig sammen til at booke en tid!

No comments:

Post a Comment